מוצרים ושירותים

Brainstair

נוירומרקטינג במיטבו. דע על מה הלקוח מסתכל ומה הוא מרגיש לגבי זה

קרא עוד
MSCI_P Face recognition

Face recognition

פרסומת אמוציונלית עובדת בשבילך! מיפוי תגובות ואיתור רמת האמוציה החיובית לפרסומות

קרא עוד

S4S

יחודי! מודל הקושר את התנהגות המוכרנות לגידול בהכנסות. מתאים לרשתות קמעונאיות

קרא עוד

POS

בקרות בנקודות מכירה. בדיקת שטחי מדף ביחס ליעדים. תצוגות חוץ מדף ביחס ליעדים ולמתחרים

קרא עוד

מחקרי קטגוריה – קבלת החלטות קניה

מחקר משולב תצפית ומילוי יומנים/שאלונים
(In The Moment)

קרא עוד

אפקטיביות אריזות

בחינת אפקטיביות האריזה על המדף (נראות, בולטות והנעה לפעולה)

קרא עוד

אפקטיביות אמצעי נראות במדף

בולטות אמצעי הנראות והקשר שלהם לקניה בפועל

קרא עוד

ליווי קניה – בנקודת המכירה

תצפית ע"י חוקר פסיכולוג לניתוח תהליך קבלת החלטת הקניה של הצרכן

קרא עוד

בחינת קונספטים
קרא עוד

מחקרי אריזה

בחינת אפקטיביות נראות אריזה במדף, בולטות והנעה לפעולה

קרא עוד

לקוח סמוי

מודלים מיוחדים למדידה ושיפור חווית הלקוח בסניפי הרשת

קרא עוד

מגזרים

מחקרי מגזר

קרא עוד

ארגז כלים


S4S – שיפור מכירות באמצעות מודל ייחודי של לקוח סמוי הקושר מוכרנים למכירות

מחקר מגזרי

מחקר איכותני – קבוצות מיקוד, ראיונות עומק, מחקרים אתנוגרפיים וקב' מחקר

Eye Tracking – מדידת "קשב ויזואלי" לבחינת תשומת הלב של הצרכן

סקרים טלפוניים (CATI)

ראיונות פנים-אל-פנים/ סקרי שטח

In The Moment – ביצוע סקרי מובייל בזמן אמת (כשהדברים קורים)

Face recognition – טכנולוגיה חדשנית ומורכבת לניתוח ומיפוי תגובות אמוציונאליות כלפי פרסומת/אריזה

ראיונות אינטרנטיים באמצעות פאנל המשיבים של Panel View

תצפיות גלויות/סמויות

לקוח סמוי