filter

העולם הארגוני מדידה וייעוץ

mask

חשיבות הגורם האנושי והעצמתו עברו דרך ארוכה מתקופת חקר הביצועים (איך לעבוד הכי יעיל, או במילים אחרות איך להפוך עובד למכונה). היום ברור לכל שחזקו של הארגון נובע ברובו מעובדים שטוב להם.
הקשר עם הלקוח לא יצלח אם המגע לא יהיה אמפתי (ולשם כך פיתחנו מדד אמפתיה ישראלי ב 12 קטגוריות). אבל ברור שעובד לא יהיה אמפתי ללקוח אם מנהליו לא אמפתיים כלפיו.
בעולם שבו חווית הלקוח היא השיווק החדש והאמפתיה היא במקרים רבים הבידול של הארגון/המותג, אנו מציעים ללקוחותינו מספר שירותים ומוצרים שיתרמו לשדרוג הארגון:

  • מחקרי EVP  (Employee Value Proposition) – מודל בינלאומי למדידת רמת הנחשקות של מקום העבודה לעובדים בו (מיתוג מעסיק).
    ארגונים בעלי EVP גבוה נהנים מאטרקטיביות בקרב עובדים פוטנציאליים, גיוסים איכותיים  יותר, שביעות רצון עובדים גבוהה יותר ובשורה התחתונה יותר מקצועיות, פחות נטישה ובמקרים רבים הוצאות שכר נמוכות בעד 10% מתחת לשוק!
  • סקרי אקלים  ארגוני– לבחינת תפיסות ועמדות העובדים ביחס לארגון ואופי העבודה בו.
    המחקר מודד למעשה את התרבות הארגונית. שימוש בתובנות מהממצאים מאפשר שיפור הביצועים (עובדים ותהליכים) וכמובן שיפור.
  • סקרי שביעות רצון משירות פנים ארגוני– להבנת חווית העובד מול המחלקות המשרתות אותו (והיפך). נעשה שימוש בסט פרמטרים ייחודי ואחיד על פני כלל המחלקות בארגון על מנת לייצר תמונת מצב רחבה חוצה ארגון.
  • מחקרי שדה-מטה – השלמה לסקרים הפנים ארגוניים. המיקוד כאן הוא באיכות הקשר בין יחידות המטה ליחידות השטח ומערכות היחסים ביניהם.
    המטרה היא להעביר ידע אפקטיבי מהשטח להנהלה. קידום תרבות של שקיפות וההקשבה לצד בחינת שביעות רצון העובדים ביחידות השונות.
  • קבוצות מיקוד, ראיונות עומק וכלי מחקר איכותני נוספים – להבנת עומק של תהליכים מאתגרים בחיי הארגון ומתן תובנות וכלים לשיפור
  • ייעוץ מלווה – קשה להוציא לפועל את ה Action Items שנבחרו. כל כך קשה להפוך אותם לנוהלים, לחלק מהתרבות הארגונית ולרוב מתנגדת לשינויים פנים ארגוניים. לכן, כשהמחקר יגמר נלווה בשמחה את הארגון בייעוץ כיצד לגרום לדברים לקרות.
ארגז הכלים
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: alt in <b>/home/msci/public_html/wp-content/themes/MsCi/parts/boxes.php</b> on line <b>19</b><br />
פאנל אינטרנטי
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: alt in <b>/home/msci/public_html/wp-content/themes/MsCi/parts/boxes.php</b> on line <b>19</b><br />
סקרי פנים אל פנים
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: alt in <b>/home/msci/public_html/wp-content/themes/MsCi/parts/boxes.php</b> on line <b>19</b><br />
שולחנות עגולים
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: alt in <b>/home/msci/public_html/wp-content/themes/MsCi/parts/boxes.php</b> on line <b>19</b><br />
קבוצות מיקוד + אונליין
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: alt in <b>/home/msci/public_html/wp-content/themes/MsCi/parts/boxes.php</b> on line <b>19</b><br />
סקרים טלפוניים
<br />
<b>Notice</b>:  Undefined variable: alt in <b>/home/msci/public_html/wp-content/themes/MsCi/parts/boxes.php</b> on line <b>19</b><br />
סקרי מובייל
background
ניפגש לקפה?
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
cofee