Ci מחקרי שוק (מידע שיווקי סי. איי) הוקמה ב-1991 ומוערכת כאחד ממכוני המחקר הגדולים והמקצועיים בישראל. Ci חברה בארגון המחקר האירופאי ESOMAR ובאיגוד מכוני המחקר הישראלי. בחברה כ-250 עובדים, מתוכם כ-40 אנשי מטה מקצועי. (כולל סגל חוקרים מקצועי ומנוסה מרקעים שונים: חקר ביצועים, סטטיסטיקה, מנהל עסקים, פסיכולוגיה ועוד)
Ci מחקרי שוק מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מודלים מחקריים. החל מהערכת מעמד תחרותי של מותג, בדיקת אפקטיביות פרסום ועוד, ועד למודלים חדשניים העושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון: נירו מרקטינג, Eye Tracking, Face Recognition, ומחקרי In The moment העושים שימוש בטלפונים סלולריים כדי להבין את קבלת ההחלטות בזמן שהן מתרחשות.
Ci מחקרי שוק אוספת את המידע ברוב הטכניקות המקובלות, מה שמאפשר לרתום את הטכניקה הנכונה לצרכי המחקר. ?WHAT? SO WHAT? NOW WHAT – אנחנו יודעים (אחרי 24 שנים, מאות מחקרים מכל הסוגים,בכל השווקים) שמה שהלקוח שלנו רוצה זה לא ערימת נתונים “לבושים” במצגת. הוא מבקש נסיון, תשובות, יכולת להציע דרכי פעולה. וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים לעשות.
“אם אתה מענה מספיק את הנתונים, הם יודו”
נעם רז, מנכל משותף
נעם רז ייסד ומוביל את חברת Ci מחקרי שוק מהקמתה.
בעל נסיון של עשרות שנים בתעשיית הפרסום, הייעוץ השיווקי וב-26 השנים האחרונות במחקרי שוק.
“מחקר הוא הדרך לדעת מה חושבים באמת אנשים שאנחנו לא מכירים”
מירב שפירא, מנכ”ל משותף
מירב שפירא, מייסדת ומובילה את חברת Ci מחקרי שוק מהקמתה. בעלת נסיון עשיר ורב שנים, מנווטת את החברה במים הסוערים של השווקים בטכנולוגיות העכשיויות
הצוות המוביל